تلاش جهاددانشگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌هاست 
کد خبر: 4191140
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

تلاش جهاددانشگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌هاست 

سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه از برگزاری طرح دوشنبه‌های قرآنی به میزبانی مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی و نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه‌ها تلاش می‌کند.

فاطمه شاه‌رضایی سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه

فاطمه شاه‌رضایی، سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار کرد: سبک زندگی قرآنی شهید سلیمانی ایشان را به فردی آسمانی تبدیل کرد که امیدست بتوانیم با الگوگرفتن از شهدای والامقامی، چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مفاهیم قرآنی و نورانیت قرآن کریم را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

وی افزود: قرآن کریم آرامش روحی، روانی و قلبی به ما می‌بخشد که باید آن را مغتنم بشماریم و سعی کنیم با آیات قرآن مأنوس باشیم.

شاه‌رضایی در ادامه به بحث دوشنبه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور فعالیت‌های فرهنگی متنوع و متعددی دارد و یکی از فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در زمینه قرآنی است.

سرپرست مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: جهاددانشگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه‌ها تلاش می‌کند و طرح‌های متعدد قرآنی از جمله کرسی‌های تلاوت، تدبر و محافل قرآنی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی یادآور شد: دوشنبه‌های قرآنی طرحی جریان‌ساز و بسترساز برای بروزخودباوری، خلاقیت و فعالیت حداکثری فعالان قرآن و عترت دانشجویی در سطح دانشگاه‌هاست.

شاه‌رضایی در پایان با اشاره  به برگزاری طرح دوشنبه‌های قرآنی به میزبانی مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی و نیروی انتظامی کرمانشاه، تصریح کرد: با دنبال کردن طرح دوشنبه‌های قرآنی امیدوارم بتوانیم از آثار و برکات این برنامه معنوی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha